Mașini de regenerare a filtrelor DPF / FAP/ KAT

CURĂȚAREA FILTRELOR DPF – O IDEE DE AFACERI

CREȘTEREA CERERILOR PE PIAȚA DPF

Curățarea filtrelor DPF devine de la an la an un serviciu tot mai popular printre utilizatorii de mașini cu motor diesel, iar cererea pentru servicii de acest tip este în permanentă creștere. Controalele tot mai frecvente ale emisiei de gaze de eșapament efectuate de către poliție au făcut ca mașina pentru curățarea filtrelor DPF să devină treptat un element indispensabil al atelierelor auto și al service-urilor auto profesionale. În plus, returnarea rapidă a investițiilor și profiturile potențiale din mașinile dpf determină multe companii să-și extindă domeniul de activitate.

TEHNOLOGIA

Dezvoltarea industriei și perfecționarea metodelor de curățare deja existente pe piață face ca mașina de regenerare a filtrelor DPF să nu mai fie doar o simplă instalație de spălare dpf, ci un dispozitiv multifuncțional avansat tehnologic. În prezent cea mai populară metodă de a restabili eficacitatea filtrelor chiar până la 100% din eficiența lor inițială este metoda hidrodinamică, o metodă care domină aproape complet piața și care le-a exclus pe celelalte.

Această metodă utilizează forța hidrodinamică a fluxului de apă cu caracter turbulent și forța impulsului de aer comprimat din compresor. Mișcarea lichidului (lichidului de lucru) este forțată de presiunea exterioară, care trebuie să depășească rezistența curgerii în canalele filtrului.

DE CE MERITĂ?

Mașina de curățat DPF oferită de către firma OTOMATIC se caracterizează printr-o mare productivitate și eficiență. Cu ajutorul acesteia se pot curăța mai multe filtre într-o singură zi. Tot mai des service-urile auto renunță la serviciile de tăiere a filtrelor. În schimb, încep să ofere servicii de curățare a filtrelor, alegând să devină un service auto profesional. Cu siguranță mașina DPF va sprijini lupta împotriva procedeului ilegal de a scoate filtrul DPF din mașinile cu motor diesel.

NOI OPORTUNITĂȚI DE AFACERI

Odată cu dezvoltarea metodei hidrodinamice de curățare a filtrelor DPF se deschid noi oportunități de afaceri. Tot mai des proprietarii firmelor de transport și companiile de transport public local întreabă de aceste servicii. De asemenea filtrele DPF se regăsesc și în vehicule precum tractoare, stivuitoare sau utiliaje de construcție.

DE CE MERITĂ SĂ ÎNFIINȚEZI UN SERVICE DE CURĂȚARE A FILTRELOR DPF ?

Scoaterea filtrului DPF, care pe vremuri era un procedeu frecvent, acum este ilegală

În conformitate cu legile, o mașină cu filtrul DPF scos nu poate în mod legal să se deplaseze pe drumurile publice (și-a pierdut omologarea).

Interes ridicat pentru aceste servicii în rândul potențialilor clienți

Service-urile care prestează servicii de curățare a filtrelor DPF nu duc lipsă de clienți. Grija pentru mediul înconjurător și lupta pentru un aer curat în Europa și în lume au determinat apariția unei noi activități care constă în curățarea filtrelor DPF din autoturisme, camioane și autobuze;

O piață imensă

Milioane de vehicule înregistrate în țara noastră, din care majoritatea cu motor Diesel, demonstrează cât de mare este piața.

TU ÎȚI STABILEȘTI SCOPURILE, NOI TE AJUTĂM SĂ LE ATINGI!

Achiziționarea unei mașini adecvate este doar începutul colaborării noastre.

Suntem singurii de pe piață care oferim un program de implementare complex, care vă va ajuta să faceți primii pași în afacerea legată de curățarea filtrelor DPF.

Pachetul de implementare conține:

Discutarea conceptului de afaceri împreună cu analiza pieței, grupului de clienți și planului de marketing.
Curs de instruire
Suport tehnic

Oferim servicii post-vânzare complexe.

După achiziționarea mașinii, puteți conta în orice moment pe consultanții noștri tehnici și pe serviciul de garanție.

CINE ESTE CLIENTUL DUMNEAVOASTRĂ?

Ateliere auto locale

Dealeri și service-uri auto

Firme de transport

Service pentru camioane

Companiile de transport public local

Persoane individuale

CUM SĂ ÎNCEPEȚI ?

I. FINANȚELE:

- Finanțe proprii
- Leasing până la 90% Credit la bancă
- Cofinanțare de la Oficiul Forțelor de Muncă pentru începerea unei activități economice.
- Cofinanțare din fondurile europene (sunt sporadice și se aplică în principal în cazul programelor regionale).

II. LOCALUL:

Este suficientă o încăpere ventilată cu o suprafață de minimum 30m2.
CHESTIUNI TEHNICE/UTILITĂȚI:

Alimentare trifazică 400 V AC L1, L2, L3, N, PE (este necesară o priză 32 A 5P)
Putere instalată 27 KW Consum de energie la încălzire [rezervoarele A și B] 18 KW 25A
Consum de energie la uscare 5,5KW 9A Siguranță de minim S303 C25 Aer comprimat (compresor 10 bar), min. furtun 14 mm
Conectarea permanentă la rețeaua de apă și canalizare nu este necesară
Ventilație (recomandată)

III. AUTORIZAȚII NECESARE:

Înregistrarea firmei la primăria orașului Înregistrarea firmei în Baza de Date privind Deșeurile, deșeurile de proveniență petrolieră trebuie aruncate în locurile special destinate pentru aceasta

IV. RECLAMĂ ȘI MARKETING:

Publicitate pe internet
Articole sponsorizate în portalurile locale
Vizite la atelierele auto
Publicitate outdoor de ex. panouri publicitare, bannere publicitare, panouri publicitare LED etc.

INSTRUIREA PRIVIND FUNCȚIONAREA MAȘINII VĂ OFERĂ UN PLUS DE ÎNCREDERE

Nu trebuie să aveți cunoștințe de specialitate despre curățarea filtrelor DPF.

Specialiștii de la compania OTOMATIC vă vor înlătura orice îndoieli, vă vor răspunde la întrebări și vă vor învăța totul de la zero. 

Oferta cursurilor de instruire se adresează atât persoanelor care fac primii pași în acest domeniu, cât și specialiștilor cu o experiență îndelungată. 
Instruim teoretic și practic (utilizând mașinile proprii și filtrele de testare).

Domeniul de instruire:

Cunoașterea aspectului de afaceri a prestării de servicii de regenerare a filtrelor DPF/FAP/KAT/SCR.
- Cunoștințe teoretice avansate despre cum este construit și cum funcționează un filtru.
- Identificarea cauzelor tipice și atipice ale defecțiunilor filtrelor, punând accent pe învățarea analizei cauză-efect.
- Dobândirea abilității de a realiza măsurători și de a evalua uzura filtrului.
- Pregătirea filtrelor pentru regenerare.
- Regenerarea în practică - utilizarea mașinii.
- Deservirea clientului 
- Circuitul documentelor.

AȘTEPTĂRILE ȘI NEVOILE CLIENȚILOR DUMNEAVOASTRĂ

- Recepționarea și livrarea filtrului la atelier
- Expedierea prin curier
- Raport de testare privind curățarea
- Reduceri pentru clienții fideli, garanție
- Diagnoza filtrului, recomandări
- Prestarea serviciului în aceeași zi

CE PROFITURI POȚI OBȚINE?

Impozite / Alte taxe 26,9%
Combustibil / amortizare 9%
Costul de închiriere a localului 8,6%
Rata de leasing 7%
Publicitate pe internet 5,4%
Angajați / 3 persoane

COSTURI TEHNICE
Vehicule cu filtru DPF <3,5 t - 8 EUR
Filtru DPF EURO VI> 3,5 t - 15 EUR
Catalizator EURO IV, EURO V - 25 EUR

COSTURILE TEHNICE MEDII LUNARE PENTRU FILTRUL DPF DIN VEHICULE <3,5 T   1280 EUR

Alte cheltuieli (pe lună)
12 000-13 000 EUR

COSTURI OPERAȚIONALE (ENERGIE ELECTRICĂ, DETERGENȚI, FILTRE) ÎN MEDIE 10 EUR NET / 1DPF

TOP
Serviciul cel mai bun 7 - 12 filtre/ zi
Serviciu slab 2 - 3 filtre / săptămână
În medie clienții noștri au 20 - 80 filtre pe lună

DPF PREMIUM RATA MEDIE LUNARĂ 800-1000 EUR = 4-5 FILTRE DPF


REZUMAT:
COSTURI 13.280 EUR
VENITURI 32 000 EUR
PROFIT DUPĂ PLĂTIREA IMPOZITULUI 18,720 EUR

Dimensiunea pieței

Perioada medie de garanție a filtrelor DPF este de 80-120.000 km
Numărul de servicii profesionale și de service-uri auto crește în întreaga lume.

În prezent, autoturismele în Uniunea Europeană au în medie 10,8 ani.
Estonia, Lituania și România au cele mai vechi flote auto, cu vehicule mai vechi de 16 ani.

Date din 2018. Conform ACEA

Uniunea Europeană are 531 de mașini la 1000 de locuitori. Flota auto de autoturisme în UE a crescut cu 8% în ultimii cinci ani, iar numărul autovehiculelor pe șosele a crescut de la 248 de milioane în 2014 până la 268 de milioane în 2018. Pe șoselele UE circulă 6,6 milioane de camioane.

În Uniunea Europeană camioanele au în medie 12,4 ani.

În ciuda creșterii numărului de înmatriculari din ultimii ani, vehiculele cu propulsie alternativă reprezintă doar 3,8% din flota auto din UE. 0,7% din toate vehiculele de pe drumurile noastre sunt vehicule electrice hibride, 0,2% sunt electrice, iar mașinile de tip plug-in hybrid reprezintă doar 0,1% din toate autoturismele care sunt alimentate 54% cu benzină, 41,2% cu diesel.

SURSE DE INFORMAȚII DESPRE SERVICIILE DUMNEAVOASTRĂ

Vizita directă la atelierele auto

Ofertă prin telefon

Invitație la o prezentare gratuită

Marketing pe internet: (site web, poziționare, google adwords, e-mail marketing, social media)

publicitate în mass-media: (articol în portalul online local)

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram